Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egyevmanilaban

Friss topikok

  • konyvesviktor: Megnéztem az időképen, és nem is mutatja. :-P De kitartás!! Majd ha lesz áram, tegyetek fel fotóka... (2014.07.13. 11:17) Rain is coming...

Címkék

A filippínó gekkó rádkacsint....pár szép nap

2014.08.02. 13:04 T i b i

Ennek a hétnek (Juli 21-27) és talán a fülöp-szigeteki életnek a csúcspontja volt, (rögtön Mesi megérkezése után), hogy végre kicsit elhagyhattam Manilát egy céges off-site keretében.

A vezetőség előreszaladt stratégiázni és éves osztályzó konferencia keretében a dolgozókat értékelni (én ehhez értelemszerűen csak konstruktívan bólogattam és intelligensen kérdezgettem ...). Amikor az úgy egy órányi veserázó kistranzitos út végén kiszálltunk Tagaytay egyik éttermében az első levegővételnél kicsordult a könnyem (tényleg - mostanában minden kisebb öröm vagy bánat könnyeket csal ki belőlem ..... biztos az éghajlat). Csak reggelizni álltunk meg, de a friss levegőtől, az európainak ható étteremtől és ízektől vezérelve kértem egy kis csúszást mindenkitől, hogy én ugyan had üljek már ki egy kicsit oldalra oda egy padra negyed órára, csak szívni a friss levegőt, miközben a tavat nézem, aminek a közepén egy aktív vulkánkürtő található. Gyönyörű táj ez.  

Rögtön a reggeli után, röpke 4 óra alatt le is bumliztunk Batangas térségébe, ahol egy a helyi viszonyok között 5 csillagosnak elismert Resort-ban elfoglaltuk szállásunkat.

Most mindenki képzeljen lelki szemei előtt egy a Bükkben található négy napraforgós panziót, kis különálló házacskákkal (légkondi miegymás és büfés, félpanziós ellátás). Mikor ez megvan, ezt helyezze gyorsan egy spanyol tengerpartra. Tegyen a közepére egy medencét, aminek a közepén van egy ízlésesen megkomponált bár.

Na, ott voltunk.

Ha végre rájövök, hogyan tudom a fényképek méretét a blog.hu kívánalmainak megfelelő méretre hozni, postolok is pár nyálcsorgatós fényképet. Tényleg nagyon szép volt. Egyik oldalon az óceán kék vize, a másik oldalon egy érintetlen dzsungel és pár hegy. Maga a négynapraforgós paradicsom a nagyvárosi horror után. A hangulat pompás volt, bár voltak furcsa melós helyzetek.

Mint .... nem is tudom..... mini főmenedzser .... vagy mi is vagyok...... a főnököm a legfurább pillanatokban talált ki nekem extra feladatokat. Például, hogy prezentáljam már az ő slide-jait fél óra múlva... amiket még nem küldött át. Megoldottam olyan régi külkeres humorparádéval, mint amikor az ember elmosolyodik a közönsége felé látván a diát amit ő maga sem tud elolvasni úgy tele van írva, hogy "ez a dia azért van így teleírva, hogy szemléltesse, miért kell mindent minél egyértelműbben és minél egyszerűbben összetenni - mindenki nevet. hahaha.... nyertünk 3 mp-et, hogy az első bullet point-ot értelmezzük és elkezdjünk anekdotázni...... 

Csapatépítés a tengerparton a homokban azért ott volt a szeren, ezt sztem mindenkinek ki kell próbálnia egyszer, ha teheti. El is határoztam, hogy Mesivel megcsináljuk majd ugyanezt a túrát két héten belül egy hosszú hétvége keretében. Szegény otthon maradt egyedül a lakásban és különösebben nem érezte jól magát...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyevmanilabn.blog.hu/api/trackback/id/tr886548837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása